Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Ώρα για τραγούδι

Οι Θαλασσιές οι χάντρες

Οι πράσινες , οι ροζαλί, οι θαλασσιές οι χάντρες

Χωρίς λεφτά αφήσανε του κόσμου όλου τους άντρες

Φέραν κακό και ταραχή στη Μάνδρα και στις μάντρες

Οι πράσινες, οι ροζαλί, οι θαλασσιές οι χάντρες

Ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναιναιναι

Πάρτε μας και τα βρακιά



Ωχ,
ένα χρώμα είσαστε που 
πάτε όλοι μαζί μα 
με το κόκκινο θα 
θριαμβέυσει η ζωή.



Τα ροζαλί τα πράσινα

τα μπλε όλα τα βραχιόλια

φτωχύναν τα Πετράλωνα

και πνίξαν τα Σεπόλια.

Μα σαν ξυπνήσει η εργατιά 

θα κλαίει η καρδιά η δόλια

απ τα ροζαλί, τα πράσινα

τα μπλε όλα τα βραχιόλια


κατά το Λευτέρη-Λευτέρη -Λευτέρη

Εφούλα- Εφούλα- Εφούλα

Της ΓΣΕΕ η πιο καλή φιλεναδούλα-δις

Με τους αστούς κλείνεις ραντεβουδάκια

Αδιαφορείς για μας τα φτωχαδάκια

Μουστάκι κι αν με βάλεις να ξυρίσω

Την απεργία δε θα στη χαρίσω.



Ευκλείδη, Ευκλείδη, Ευκλείδη

Μ,ήπως μπορέσεις να μου δώσεις αντικλείδι-δις

Στο σπίτι σου να έρθω που να ι φίνο

Γιατί εγώ δεν έχω που να μείνω.

Η τράπεζα μου πήρε το σπιτάκι

Ευκλείδη μου για φέρε το κλειδάκι

Αλέξη Αλέξη Αλέξη

Εχώ για σένα μες στο στόμα μία λέξη-δις

Βάλε τη λέξη, Αλέξη εκεί που ξέρεις

Ανάπτυξη για μένα δε θα φέρεις

Βαλέ βαθιά τη λέξη…στο μυαλό σου

Αλέξη δε θα γίνει το δικό σου.







Το κοιροϊδάκι της δεσποινίδος Έφης



Ένας βιομήχανος πολύ πεινάλα/ μέσα στη σάλα

Και μια υπουργίνα μουρλια θηλυκό

Του κεφαλαίου γεμίζουν την κουτάλα

Φέρνουνε κι άλλο νόμο αντιλαϊκό



Η Έφη λέει για δες το κοροϊδάκι

Θα πίστεψε ότι εγώ θα τ’ ανεχτώ

Μα λέω στης εργοδοσίας το τσιράκι

Τι κούνια που σε κουναγε, πω πω πω



Ρεφρέν



Ότι απεργώ εγώ θα σου το πω

Κάτω το ξερό απ τον αγωνα μου αυτό

Κι αν το ξερό ψηφίσει το νόμο αυτό

Θα το χεις για κακό, να μην έχεις πια ξερό



Έξαλλο έγινε τότε το Εφάκι

της σπάσαν λέει και το γυαλικό

στου υπουργείου σου το γραφειάκι

το δίκιο μου θα βλέπεις να διεκδικώ



(Αυτά τα λέει ένα τραγουδάκι

που τραγουδιέται σ ευθυμο σκοπό

αντί να φάει ο εργάτης τ’ αγγουράκι

ο εργάτης τρώει το χοντρούλη τον αστό

ή

ανοίξτε της τουαλέτας το καπάκι

έχω ένα νόμο ν αφοδεύσω στο λεπτό)



ρεφρεν





Λαός και Κολωνάκι



Εγώ δεν παύω ν` απεργώ

Γιατί ειμαι φτωχαδάκι

Κι ο Συριζά με ακουμπά

στης δίκης το σκαμνάκι



ρεφρέν

Το ίδιο όλοι δεν είμαστε

Σε τούτο τον κοσμάκη

Εγω πεθαίνω στη δουλειά

Κι αυτός στο Κολωνάκι



Φτώχεια και πλούτη δυστυχώς

ποτέ τους δεν ταιριάζουν

και μένα το σπιτάκι μου

ενέχυρο το βάζουν



το σωματείο μου κρατώ

να τους χαλάει τη μέρα

τους νόμους των αφεντικών

όλους να κάνει πέρα





Κρεζι γκερλ



Aχ Αχτσιόγλου Έφη, ο εργάτης δεν αντέχει

Αχ Αχτσιόγλου Έφη, θα γίνει χαμός



Κρέζι γκερλ κι Αλέξη

Στον ΣΕΒ έχετε τρέξει

εμάς έχετ αρμέξει

Κρέζι γκερλ κι Αλέξη,

θα γίνει χαμός



Κρέζι κρέζι γκερλ, κρέζι κρέζι γκερλ...







Κρίμα τα νιάτα



Κρίμα τα νιάτα, την τσαχπινιά

Σου τράβηξαν τα αυτί καλέ

Να φέρεις μέτρα μες στη βουλή

Όμως τα ήθελες κι εσύ



Οι εργοδότες σε φέρνου βόλτα

Και σ έχουν βάλει μπροστά

Κάνε πέρα, απ την απεργία

Μακρυά τα δυό σου ξερά

Ο Γεωργιάδης γραβάτα βάζει

Για τη βουλή ξεκινά

Για να ψηφίσει μαζί με σένα

Τα μέτρα τα αριστερά



Οι εργοδότες ζητάν κι άλλα κέρδη

Και σ έχουν βάλει μπροστά

Κάνε πέρα τα μέτρα

Θα τα σαρώσει η εργατιά

Κρίμα τα νιάτα, την τσαχπινιά

Κι ας λες τα όχι σου καλέ

Με τόσα μέτρα που έχεις πάρει